poniedziałek, 9 maja 2011

Pamiętnik

Autor: Nicholas Sparks
Tytuł oryginalny: The Notebook
Wydawca: Albatros
Rok wydania: wrzesień 2007 r. 
Kategoria: romans
Liczba stron: 206


NOTA WYDAWCY:


W starym wytartym notatniku kryje się kronika pewnej miłości, która rozkwitła po zakończeniu II wojny światowej gdzieś w Karolinie Północnej. Noah Calhoun odczytuje ją wieczorami w domu opieki starej kobiecie cierpiącej na chorobę Alzheimera. Dzięki sile uczucia przeżywa na nowo cudowne chwile swojej wielkiej miłości. Przypomina sobie, kiedy w 1932 roku po raz pierwszy zobaczył Allie Nelson - ich potajemne spotkania, wspólne wakacje i trudny okres rozstania, gdy zniknęła z jego życia na czternaście lat...


ODE MNIE:


Cudowna opowieść o miłości, która potrafi pokonać wszystko.. Bardzo wzruszająca, plastyczna i sentymentalna podróż w czasy młodości Noaha i Alli. Zdecydowanie inna niż film, ale równie jak film piękna. Z tą różnicą, że w filmie w innych momentach można było się wzruszyć.
To moja druga, po "Jesiennej miłości", książka Pana Sparksa i zdecydowanie go za tą pozycję polubiłam.. Kiedy dotarłam do końca poczułam niezwykłe ciepło w środku, a na twarzy uśmiech. Każdy chciałby przeżyć taką miłość, zapewniam.



4/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz