poniedziałek, 9 maja 2011

Kapłan

Autor: Krzysztof Kotowski
Tytuł oryginalny: Kapłan
Wydawca: Cat Book
Rok wydania: 2008 r. 
Kategoria: thriller/sensacja/kryminał
Liczba stron: 495


NOTA WYDAWCY: 
Kapłan otwiera nowy cykl książek Kotowskiego, nie związany z bohaterami jego poprzednich książek. Trudny do zaszufladkowania typ historii opowiedzianej w Kapłanie można określić jako zagadkowy thriller historyczno-przygodowy, którego akcja toczy się... współcześnie. Bohaterowie powieści poruszają się po całej Europie, ale choć uczestniczą w niemal fantastycznych wydarzeniach, tło powieści stanowi całkowicie realistyczna rzeczywistość początku XXI wieku.


ODE MNIE: 
Książka zniechęciła mnie okładką, ale zdecydowanie treść rozwiała moje wątpliwości. Czyta się bardzo szybko, płynnie, wręcz pożera się kolejne strony. Historia opowiedziana przez pana Kotowskiego zaskakuje, nie jest przewidywalna i zmusza do zastanowienia czy aby to co zostało nam zasugerowane nie jest prawdą. Zakończenie takie jak lubię - bez nachalnych emocji, szybkiej akcji i niewytłumaczalnych zwrotów sytuacji. Zdecydowanie polecam wszystkim fanom sensacji oplecionej wątkiem kryminalnym. Z dnia na dzień coraz bardziej brakuje mi bohaterów, do których przez te prawie 400 zdążyłam się bardzo przyzwyczaić. Trafia na moją półkę 'ulubione'.


5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz